به همت مرکز مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی دورۀ آموزشی «مبانی و مدل‌های اقتصادی» در ترم پاییز و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.
اطلاعیه برگزاری دورۀ آموزشی «مبانی و مدل‌های اقتصادی» +لینک ثبت نام

به همت مرکز مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی دورۀ آموزشی «مبانی و مدل‌های اقتصادی» در ترم پاییز و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.

به همت مرکز مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی دورۀ آموزشی «مبانی و مدل‌های اقتصادی» در ترم پاییز و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.
مرکز مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی با هدف «آشنایی با رویکرد مبنایی در مطالعات اقتصادی و توان حل مسئله» دورۀ آموزشی مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی را برای ترم پاییز ارائه کرده است.

قالب برگزاری

 

  • مخاطب اصلی دوره، دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقتصاد هستند اما ورود برای سایر علاقمندان آزاد است.
  • این دورۀ آموزشی، پیش‌نیاز شرکت در دورۀ پژوهشی که در ترم زمستان برگزار می‌شود.
  • هر درس در ۷ جلسه برگزار می‌شود (هر هفته یک جلسه ۲ساعتی)
  • ظرفیت هر کلاس بین ۱۰ تا ۲۰نفر
  • هر فرد می‌تواند در تمامی درس‌ها یا به‌صورت گزینشی در برخی از درس‌ها به انتخاب خود شرکت کند.
  • زمان برگزاری کلاس‌ها در روزهای پنجشنبه خواهد بود. درصورت موافقت صددرصد شرکت‌کنندگان در کلاس، امکان تغییر ساعت و روز کلاس وجود دارد.
  • افتتاحیه دوره در روز پنجشنبه ۱۳مهر۱۳۹۶ ساعت ۹صبح در سالن جلسات مرکز مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی برگزار خواهد شد.

استاندارد آموزش

 

  • ۱۰درصد ارائۀ سیر بحث و توجیه دانش‌پژوه
  • ۷۰درصد ارائۀ محتوا
  • ۲۰درصد تمرین و حل مسئله
  • دانش‌پژوه در صورت نگارش مقاله‌ای نوآورانه دربارۀ موضوع درس یا شرکت در آزمون کتاب‌باز، گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کند.

عناوین و سرفصل‌ها

 

  • مطالعۀ روش در اقتصاد
  • نقد و بررسی مکاتب اقتصادی
  • چیستی اقتصاد اسلامی
  • منزلت عدالت/اخلاق در اقتصاد اسلامی
  • رویکردهای روش‌شناختی در اقتصاد اسلامی

استادان


 


اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام:
http://econstudies.qasd.ir/articles/400#start

برگزاری کلاس‌ها در
◀️ مرکز تحقیقات مبانی و مدل‌های اقتصادی بومی
↩️ خ مجاهدین اسلام، روبه‌روی ضلع شمالی مجلس،
↩️کوچۀ شهید رحمانی‌پور، بن‌بست مظفری، پلاک ۲، واحد۴
@QasdWay

برای ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

qasd.ir/page/course

کلید واژه ها:
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  •